yApple.cz

Apple oznámil ještě před WWDC 2016 zásadní novinky u aplikací a her v App Store
Konkrétně šéf marketingu Applu, Phil Schiller, oznámil spuštění předplatných i pro aplikace a hry v App Store. Dosud Apple nabízí předplatné u časopisů a samozřejmě Apple Music.

Nová strategie zisku z aplikací a her by měla fungovat tak, že místo abyste za aplikaci, včetně In-App nákupů, zaplatili jednorázově, budete platit paušál. Takový systém se hodí pro specifické aplikace a hry kde jsou nějaké nadstandardní služby (Např. cloudové), online hry nebo pravidelně přidávaný obsah.

Apple bude nadále dostávat 30% z ceny aplikací, her, In-App nákupů a nově z předplatného, ale pokud předplatitel služby vydrží platit déle než rok, sníží se procenta pro Apple na polovinu - na 15%. To znamená, že vývojář dostane místo 70% celých 85% od vytrvalých předplatitelů. Vy zaplatíte stejně.. Když uživatel předplatné zruší, začne plynout 60-denní období během kterého se může k předplatnému opět přihlásit a vývojář bude nadále dostávat 85%.

Vývojáři dostanou nové možnosti, jak nastavit předplatné. Budou moci nastavit několik cenových hladin, úrovně předplatného a doby předplatného.

Vývojáři také budou moci vyhledávat reklamy pro své aplikace. V US App Store si budou moci zaplatit reklamu ve výsledcích vyhledávání. Apple slibuje, že bude zachováno soukromí uživatelů při cílení reklamy. Beta program této služby bude spuštěn letos v létě a na veřejnost se dostane na podzim. Vývojáři se do beta programu mohou přihlásit ZDE.

Apple oznámil ještě před WWDC 2016 zásadní novinky u aplikací a her v App Store

Zdroj: appleinsider.com

Kryty na iPhone | yApple.cz

yApple.cz